Thursday 29 November 2012

Slana pita sa viršlama / Savory Hot Dog Pie

Evo još jedne moje ulaznice za ovomesečnu igru 'Ajme koliko nas je! Domaćica je Nataša,a tema kiselo mleko...Molim vas samo da obratite pažnju na moju novu tkaninu na slikama.Divan poklon od divne naše Tamare.Hvala ti!

Slana pita sa viršlama
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 4 jaja
  • 100ml ulja
  • 150gr sira (feta i sl.)
  • 200ml kiselog mleka
  • 150gr brašna
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • 1 šolja blanširanog,oceđenog i iseckanog spanaća
  • 2 viršle
  • malo soli
Priprema:
Zagrejati rernu na 200C.Podmazati kalupe uljem.Možete koristiti kalupe za mafine,neke male pekače,modlu za kuglof,hleb ili običan pleh.
Umutiti jaja,ulje,kiselo mleko,brašno,prašak za pecivo,malo soli,pa dodati mrvljeni sir,spanać i seckane viršle.U zavisnosti koji kalup koristite viršle mogu ostati i cele.Ubaciti masu u pleh i peći da kora porumeni.Vreme pečenja zavisi od pleha.

Savory Hot Dog Pie

Ingredients:

  • 4 eggs
  • 100ml oil
  • 150gr cheese (feta,etc.)
  • 200ml Greek yogurt
  • 150gr flour
  • 1 tsp baking powder
  • 1 cup blanched,drained and chopped spinach
  • 2 hot dogs
  • a pinch of salt
Directions:
Preheat the oven to 200C.Grease the baking pans.You can use the muffin tins,small pans,a bundt pan,bread pan or any regular pan.
Mix the eggs,oil,yogurt,flour,baking powder and salt.Add the crumbled cheese,spinach and chopped hot dogs.Depending on what pan you are using the hot dog can remain whole.Pour the mixture into the pan and bake until golden brown.The baking time depends on the pan.




10 comments:

  1. Ovo ti je super a sigurno da mogu i da se peku u kalupima za mafine i da se u svaki udene po komadić viršle. mnogo su ti slatki ovi kalupi.

    ReplyDelete
  2. Divno i primamljivo izgleda. Kako mi hrenovke pomalo kvare ugođaj, mislim da će moći nešto drugo kao zamjena, samo ni sama ne znam što jer one baš dobro izgledaju u piti:))

    ReplyDelete
  3. Iako nisam baš ljubitelj hrenovki ovo super izgleda.

    ReplyDelete
  4. Super izgleda, baš primamljivo.

    ReplyDelete
  5. ...niti ja baš ne volim hrenovke, kad ih vidim uvijek mi na pamet padne pitanje što su samljeli unutra... ali ovo odlično izgleda...mislim da ću naći neku ravniju kobasu pa je staviti ... iako i bez hrenovke je sigurno savršeno, čim je feta,kiselo mlijeko i špinat... ;))

    ReplyDelete
  6. Mislim da bi ova slana pita bila odlična i bez hrenovki, mada s njima izgleda jako dekorativno. Sigurna sam da bi se dobro uklopili komadići pršuta, pancete ili hamburgera, a vjerojatno je ukusno i bez mesnog dodatka. Odlično izgleda i drago mi je da si zadovoljna sa tkaninama.

    ReplyDelete
  7. Super ti je ovo! Biće odmah isprobano:-)

    ReplyDelete
  8. Divno !!!
    mogu se ove pite peci u kalupima za mafine i isto tako komadici domace kobasice su isto jako fini,ja ih pecem u velikim americkim kalupima za mafine !!
    Lijepe slike Irena !!

    ReplyDelete
  9. Irena, sutra pravim ovu divnu piticu I javljam rezultate. Imam pitanjce, koliki su ti kalupici I da li su dva ili jedan?
    Hvala ti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam pravila u tri dimenzije 20x10, ali može i u običnom duguljastom kalupu za hleb ili u kalupu za mafine.

      Delete