Monday 25 March 2013

Vaši recepti u mojoj kuhinji 2

Evo mene opet kod vas.Opet sam se malo muvala i istraživala vaše recepte.Ne mogu da verujem da je prošlo skoro 4 meseca od prošlog ovakvog posta.Vreme stvarno leti!
Kao i prošlog puta recepti su birani nasumično po tome šta mi je u datom trenutku trebalo.Moram priznati da su svi recepti APSOLUTNO bez mane! Svi do jednog! I baš sam ponosna na ovu našu malu gastro-blogersku zajednicu.Stvarno ste sve kreativne i vredne i ono što mi je posebno drago je što su recepti koje objavljujete stvarno odabrani i dobri.Hvala svima,ja i moja porodica vam iskreno zahvaljujemo!
(Za recept klik na naziv)




Slatke pletenice by La cuisine creative
Lanini recepti...Šta reći o njima? Svi do jednog savršeni i toliko njih već odomaćeni u mojoj kuhinji.Ove pletenice nisu izuzetak.Otkrila sam ih na Coolinarici i godinama ih već spremam.Recept nikad nisam menjala..

Garlic Bread Rolls by Tina's cookings
Gde je luk tu sam i ja! A još ako je luk nekako ubačen u testo od mene srećnije nema.Tinine zemičke su predivne! Mekane,mirišljive,neodoljive.Toplo ih preporučujem!

Kupus salata by Nenine kuhinjske čarolije
Trebao mi je recept za neku novu salatu.Setila sam se da kod Nene ima interesantnih recepata.Ovo je mali twist u odnosu na uobičajenu kupus salata.Jako mi se dopala i sad sam je već pravila više puta.

Rum kocke by Thursdayscooking
Ovaj kolač je bio pravo iznenađenje! Bez imalo tečnosti tipa mleko i sl, jednostavan za pripremu,a tako dobar.Ja sam čak i zaboravila prašak za pecivo,a vidite na slikama kako je ipak super narastao i baš je bio mekan i fin.Posebnu draž mu daje preliv.Još jedan uspeh!


Kiflice by Moje grne
Posetila sam Gagin blog jer mi je trebao recept za slane kiflice.A kod Gage mali milion dobrih recepata.Ovaj me je zainteresovao jer se kiflice premazuju krem sirom zbog čega su baš baš mekane.Svima su se sviđale.
Kinder pingui by What's for dessert?
Kinder pingui nikad nisam pravila ne zato jer izbegavam želatin,nego zato što nisam neki naročiti ljubitelj slatke pavlake u velikim količinama.Kod Tamare mi se sviđa recept jer se pavlaka meša sa kiselom i zato kolač nije otužan,nego sladak taman koliko treba.Moj je samo malo mrljav,jer sam ga sekla posle samo par sati u frižideru,ali ukus mi je extra.

Hmm,testo i beli luk! TU SAM!!! Savršene u svakom pogledu! Recept je odličan,ali stvarno izaziva zavisnost.Kad krenete da jedete ne možete da stanete.Obavezno za probati!
Ove mafine sam pravila danas Milici za užinu.Poznato je da kafa pojačava ukus čokolade i u ovim mafinima se to stvarno oseća.Ponela je puno u školu i sve ih je podelila.Kaže da su sva dečica bila oduševljena i imam novu narudžbinu već za sutra.
Torta od badema i čokolade by Home-made by B
 Već sam pravila torte bez brašna,ali nikad uz dodatak keksa.Pravila sam je za prijatelje,naivno verujući da ću je slikati kad oni odu.U jednom trenutku sam pomislila da od torte neću spasiti ni delić,jer se tražilo ne jedno nego i dva parčeta više.Tortu sam premazala džemom od višanja,koja je u kombinaciji sa čokoladom bila fenomenalna!

16 comments:

  1. Divan izbor i slatkog i slanog.

    ReplyDelete
  2. prekrasne slike, prezentacija i naravno dobar izbor.

    ReplyDelete
  3. Ti si baš bila vredna. I mene je u poslednje vreme uhvatila manija isprobavanja recepata sa drugih blogova. :)
    Drago mi je da su se svima svidele kiflice i da si ti zadovoljna. :)

    ReplyDelete
  4. Odličan izbor, bila si stvarno vrijedna! Zapale su mi rum kocke za oko, mogla bi ih napraviti sutra...:)

    ReplyDelete
  5. O koliko toga finog si isprobala... Drago mi je da sam se i ja našla u "odabranom" društvu ;)

    ReplyDelete
  6. Ti si nam bila vrednica, stvarno sve fino izgleda i uzivam u tvojim slicicama, kao da sam vec gricnula od svega.:)) Veeeeliki pozdrav vam svima leti, mah-mah!:)))

    ReplyDelete
  7. Hvala na ukazano poverenju :) divno su ispale :)

    ReplyDelete
  8. ajme divote.. Tko je to sve popapao :) ??

    ReplyDelete
  9. Predivna kolekcija! Drago mi je da se u njoj našao i moj recept i da vam se svidio, a posebno me veseli što si mi ukalaza na neke recepte dragih kolegica koji su mi promakli.

    ReplyDelete
  10. Krasan izbor, sve bolje od boljega.

    ReplyDelete
  11. Koliko divnih recepata si isprobala! Svaka čast Irena.
    Hvala ti na isprobavanju! Baš sam srećna što vam se svidelo:)

    ReplyDelete
  12. Draga Irena ovo je prekrasno , jedno ljepše od drugoga i jako si me razveselila što je i moj kolač našao mjesto u ovom krasnom izboru. Jako mi je drago da se i vama i vašim gostima svidio, a obzirom da ga niti ja nisam dugo radila vrijeme je da ga ubrzo ponovim :)

    ReplyDelete
  13. Draga Irena,
    tek sada sam videla da si isprobala recept sa moga bloga....drago mi je da ti se dopao.
    Ova salata je bila parvo otkrovenje za mene i moju porodicu.
    Pravimo je vec nekoliko godina i svi koji su je isprobali su odusevljeni.
    Veliki pozdrav od mene!!!!!

    ReplyDelete