Friday 25 May 2012

Ruske ćufte / The Russsian Meatballs

Predlog za ručak...Recept je dr.Oetker-a.

Ruske ćufte
Please scroll down for English


Potrebno:
  • 500gr mešanog mlevenog mesa
  • 1 jaje
  • par kašika prezli
  • 3 mlada luka
  • 300gr šampinjona
  • 2 velika kisela krastavca
  • 250ml neutralne pavlake
  • 1 kašika brašna
  • 1 kašika aleve paprike
  • 1 kašika senfa
  • so,biber,peršun,ulje
Priprema:
Pomešati meso,jaje,malo soli,biber i prezle.Od te mase praviti male ćufte,koje ispržite na ulju sa svih strana da porumene.Izvadite iz ulja i prebacite u činiju.U istom tiganju (dodajte ulje ako treba),pržiti isečen mladi luk i šampinjone oko 5'.Pri kraju dodati i kisele krastavce (sečene na štapiće),brašno,alevu papriku,senf i pavlaku.Pustiti da proključa,pa pomešati sa ćuftama.Začiniti po ukusu i sve prebaciti u pleh za pečenje.Peći na 200C oko 15'.Pre služenja posuti peršunom.

Russian Meatballs

Ingredients:
  • 500gr ground meat (pork and beef)
  • 1 egg
  • a few tablespoons of breadcrumbs
  • 3 spring onions
  • 300gr button mushrooms 
  • 2 big pickles
  • 250ml heavy cream
  • 1 tbsp flour
  • 1 tbsp ground paprika
  • 1 tbsp mustard
  • salt,pepper,parsley,oil
Directions:
In a bowl,mix the meat,some salt,pepper and breadcrumbs.Shape it into the small meatballs and fry them in a pan until brown on every side.Remove them to the mixing bowl.In the same pan(add some oil if necessary) ,fry chopped onions and mushrooms for 5'.At the end,add the pickles (cut into sticks),flour,paprika,mustard and cream.Bring to boil and them mixed with the meatballs.Season to the taste and transfer to the baking pan.Bake in the preheated oven at 200C for 15'.Sprinkle with chopped parsley.



11 comments:

  1. Irena, ovo mi se jako dopada. Sve što može da se kombinuje sa pire krompirom a da je ovako divno i kremasto je moj favorit.

    ReplyDelete
  2. Na odličan način je mljeveno meso obogaćeno dodacima i baš mi se sviđa prijedlog za ručak

    ReplyDelete
  3. Fino, jako fino i baš uz pire krumpir idealno!

    ReplyDelete
  4. Divne ćuftice, baš mi se dopadaju u kombinaciji sa pireom. :)

    ReplyDelete
  5. Ovo su baš sočne ćuftice,dopadaju mi se.

    ReplyDelete
  6. Odlicno izgleda, ne znam bas puno ruskih recepata, pa mi je bilo zanimljivo vidjeti.

    ReplyDelete
  7. Super cuftice, bas mi se dopadaju:)

    ReplyDelete
  8. Divne su. Vjerojatno se zovu ruskima zbog kiselih krastavaca, Rusi ih jako vole u raznim jelima. Moram probati.

    ReplyDelete
  9. Probala vec nekoliko puta i PREDIVNE. Nisu one klasicne cufte koje meni i nisu bas primamljive.

    ReplyDelete