Monday 14 November 2011

Vanilice/Vanilla Jam Cookies

Vanilice sam uvek pravila po maminom receptu.To su moji omiljeni kolačići i moraju da budu savršeni.Prošle godine sam na Coolinarici otkrila novi recept,koji me je odmah privukao i nisam pogrešila.Ovako dobre vanilice niste još jeli.Šteta je samo što je tamo prošao potpuno nezapaženo,verovatno zato što je bez slike i nije od jedne od 'popularnih' članica.Ja koristim priliku da joj se i ovde zahvalim.Slavice,hvala puno na najboljem receptu za vanilice na svetu!

Vanilice
Please scroll down for English


Potrebno:
  • 400gr masti
  • 12 kašika šećera
  • 2dcl jogurta
  • kora od jednog limuna
  • 700-750gr brašna
  • džem,šećer u prahu,vanila
Priprema:
Zagrejati rernu na 200C.
Umutiti penasto mast i šećer,dodati i jogurt,rendanu koru limuna,pa sa brašnom zamesiti mekano testo koje se ne lepi za ruke.Na pobrašnjenoj površini razviti koru debljine 1 cm i malom modlom (moja je 2,5cm) vaditi vanilice.Ređati ih na pleh obložen papirom za pečenje i peći 10-12' tako da ostanu bele.Spajati ih džemom i uvaljati u šećer u prahu zamirisan vanilom.Od ove količine se dobija 4 puna pleha.Prijatno!

Vanilla Jam Cookies

Ingredients:
  • 400gr lard
  • 12 tbsp sugar
  • 2 dcl yoghurt
  • zest of 1 lemon
  • 700-750gr flour
  • jam,powdered sugar,vanilla
Directions:
Preheat the oven to 200C.Line the baking pans with parchment paper.
With the electric mixer mix lard and sugar.Add yoghurt,grated lemon zest and with flour make dough.The dough should be soft,but it shouldn't stick to your hands.On a floured surface roll the dough to 1 cm thickness.With a small round cookie cuter (mine is 2,5cm diameter) cut out shapes and line them onto pans.Bake for 10-12'.They should be white.Make sandwiches with jam and roll generously in powdered sugar mixed with vanilla sugar.Enjoy!






6 comments:

  1. Nešto slično i ja pravim s tim što u mome receptu ne ide jogurt i stvarno su dobre. Vjerojatno ovaj jogurt daje još jednu bolju dimenziju, svakako ću probati!

    ReplyDelete
  2. Obožavam ove "ljepljence", kako ih mi zovemo, samo bez masti i s puno manje šećera. Divni su ti i znam da zahtijevaju puno vremena za pripremu (rezanje, pečenje, lijepljenje), a pojedu se u trenu! Nikada kraja s pripremom, a onda dođu moji muški i od šuba svaki mazne 7-8 zalogajčića, pa ti onda vidi:)

    ReplyDelete
  3. Volim volim.Prhke slatek rastopljive;)

    p.s. Kod mene na blogu je blic nagradna igra sa lepom nagradom .Kratko do 23 Novembra,
    Otvorena za sve i laka za igranje;)

    ReplyDelete
  4. Predivne su! Jako ih volimo, ali ih nikada nisam pravila. Ne znam zasto...

    ReplyDelete