Sunday 2 October 2011

Kokos kiflice/Coconut horns

Klasika.Brzo se prave,izdašne su (od ove količine meni ispadnu dva puna pleha),a i što duže stoje to su ukusnije.Uz malo truda,kutija za keks je opet puna.Jupiiii!!!!

Kokos kiflice
Please scroll down for English

Potrebno:
  • 250gr maslaca ili margarina
  • 1 jaje
  • 1 žumance
  • 100gr šećera
  • 200gr kokosa
  • 300gr brašna
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • par kašika mleka
  • vanila
  • šećer u prahu.

Umutiti omekšali maslac,jaje,žumance i šećer.Dodati kokos,brašno,prašak za pecivo i vanilu.Ako je masa mrvičasta i ne može da se sjedini,dodati par kašika mleka.Umesiti testo i oblikovati kiflice.Peći na 200C oko 15' da blago porumene.Vruće ih uvaljati u šećer u prahu.Uživajte!

Coconut horns

Ingredients:
  • 250gr butter or margarine,soften
  • 1 egg
  • 1 egg yolk
  • 100gr sugar
  • 200gr coconut
  • 300gr flour
  • 1 tsp baking powder
  • a few tbsp milk
  • vanilla
for coating powdered sugar

Directions:
Preheat the oven to 200C.
Whisk butter,egg,egg yolk and sugar.Add coconut,flour,baking powder and vanilla.If dough is to crumble,add a few tablespoons of milk. Shape into small horns and bake them for 15' .Roll into powdered sugar.Enjoy!


5 comments:

  1. Volim zimu samo zbog mirišljavih keksića, odličan recept

    ReplyDelete
  2. Volim vanilice i volim i kokos kiflice..to je meni jedna, baš tako kako si rekla klasika bez koje Božić ni Nova godina nikako ne idu!

    ReplyDelete
  3. Divne su! Uvek me podsete na baku... :) Inace, nabavila sam onu knjigu Modern Baker (skinula sa neta) i jedva cekam da ju malo prelistam... Hvala ti na preporuci! :)

    ReplyDelete
  4. Ove kiflice su specijalitet moje mame i kao dete sam ih obozavala a veruj mi, od kad sam ja postala domacica, nikada ih nisam spremala. Muz mi nije ljubitelj kokosa pa nekako, uz njega, sve redje i redje pravim kokos kolacice.

    Divno izgledaju! Rado bi se uvalila u tu cinijicu na zadnjoj fotki ;)

    ReplyDelete