Saturday 1 February 2014

KuVarijacije - Slatke šarene kiflice

Ovomesečna tema igre KuVarijacije su slatke šarene kiflice sa bloga Ljubav na prvi zalogaj. Ove kiflice spremam već dugo i svi im se raduju. Ja ih spremam i po posnom receptu, koji sam vam već predstavila i po drugom receptu koji je jako sličan ovomesečnom zadatku. Ovoga puta htela sam da im malo promenim oblik. Ideju sam dobila iz grčkih poslastičarnica,a ovo mi je bila super prilika da probam. Testo je isto, ukus je isti, samo je oblik drugačiji.
Znači, testo jedne boje oblikujete u dugačku 'kobasicu', testo druge boje razučete u koru i obmotate oko 'kobasice'. Sečete parčiće i ređate u pleh. Dalje je sve isto. Kako god da ih spremate, nećete se pokajati, jer su super!

Slatke šarene kiflice (klik za recept) 



4 comments:

  1. Ovako mi se više sviđa, sigurno su mnogo sočnije.

    ReplyDelete
  2. I meni se cini da su ovako zanimljivije, socnije i bolje. Svaka cast Irena.
    Milica

    ReplyDelete
  3. I na ovaj način jako zanimljive, nadam se da su i fine.

    ReplyDelete