Wednesday 17 October 2012

Kroketi od kukuruza i fete i Cvekla salata / Corn And Feta Fritters and Beetroot Salad

Danas za vas imam dve ideje za priloge...

Kroketi od kukuruza i fete
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 150gr kuvanog kukuruza
  • 2 jaja
  • 100ml mleka
  • 80-100gr brašna
  • 1/2 kašičice praška za pecivo
  • 100gr fete
  • so,biber,ulje
  • seckani peršun
Priprema:
Pomešati jaja,mleko,brašno i prašak za pecivo.Dodati kukuruz i mrvljenu fetu.Posoliti i pobiberiti,dodati peršun.Masa treba da bude kao masa za palačinke,pa po potrebi dodati još brašna ili mleka.Pržiti ih na malo ulja da porumene sa obe strane.

Cvekla salata

Potrebno:

  • 4 cvekle
  • 1/2 kg kiselog mleka
  • 2 kisela krastavca,sitno seckana
  • 2 kuvana jaja,sitno seckana
  • so,biber,mirođija
Priprema:
Skuvati cveklu,ohladiti i oljuštiti.Iseckati je na rezance.Pomešati cveklu,kiselo mleko,krastavce,jaja i začiniti po ukusu.Dodati sitno seckanu mirođiju i sve promešati.Ohladiti.

Corn And Feta Fritters

Ingredients:

  • 150gr cooked corn
  • 2 eggs
  • 100ml milk
  • 80-100gr flour
  • 1/2 tsp baking powder
  • 100gr feta cheese
  • salt,pepper,oil
  • chopped parsley
Directions:
Mix the eggs,milk,flour and baking powder.Add the corn and crumbled feta.Season to taste and add the parsley.The mixture should be like pancake mix so if necessary add some more flour or milk.Fry on little oil until golden on both sides.

Beetroot Salad

Ingredients:

  • 4 beetroots
  • 1/2kg Greek yogurt or sour cream
  • 2 pickles,finely chopped
  • 2 hard boiled eggs, finely chopped
  • salt,pepper,dill
Directions:
Cook the beets,cool and peel.Chopped into thinly stripes.Mix the beet,sour cream,pickles and eggs.Season to taste.Add the finely chopped dill and stir.Cool.





12 comments:

  1. Boje salate su očaravajuće, ali ne volim ciklu. Recept za krokete je jako zanimljiv!

    ReplyDelete
  2. Zanimljiva mi je cikla s jogurtom (ponekad ju tako jedem pa mi je baš fora, a boja je krasna), al su mi kroketi baš odlični!

    ReplyDelete
  3. Ovo s kukuruzom strašno mi se sviđa. Pinam. što se kombinacije kiselog vrhnja i cikle tiče, tu nisam sigurna (to se jede u Ukrajini i Rusiji, čini mi se), nisam se nikada odlučila probati, ali možda sada hoću.

    ReplyDelete
  4. I jedno i drugo mi se jaaaakooo dopada. Slicnu salatu od cvekle sam probala i bas nam se svidela...

    ReplyDelete
  5. I jedno i drugo mi je po ukusu, mogu ti reći :)
    Svrati kod mene na blog, darivaje je u toku :)

    ReplyDelete
  6. nekom prilog, nekom glavno jelo:) uglavnom, jako mi se sviđaju recepti:)

    ReplyDelete
  7. oba recepta mi se jako sviđaju

    ReplyDelete
  8. Super mi zvuče ovi kroketi, čak možda i za poneti kao užinu, probam...
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  9. Hello, do you have a recipe for kukuruza bread?
    i've heard it's really delicious.
    thanks, Miry

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe you should try this one, although I'm not sure if this is what you mean.
      http://sweetandsalty-irena.blogspot.com/2011/11/proja-sa-spanacemspinach-cornbread.html

      Delete