Monday 1 October 2012

Ajme,koliko nas je!-tema za oktobar 2012.

Ovog meseca zahvaljujući Tamari sa bloga What's for dessert? ja ću biti vaša domaćica.Hvala, Tamara!
Posle fenomenalnog prošlog meseca i puno vaših ulaznica,ta uloga mi neći biti nimalo laka.Osim toga iz meseca u mesec,izbor namirnica se sužava što mi dodatno otežava zadatak.
Ali,ideja se rodila sama od sebe.Naime,moja mlađa devojčica je trenutno u fazi 'eurokrema'.Kad bi joj dozvolila jela bi ga non stop.Ima ona tako te faze-fazu 'šargarepe',fazu 'špagete',fazu 'pahuljica'...I pošto mi je ovih dana eurokrem jako često u rukama,to mi je i dalo ideju.
Što da ne? Tema ovomesečne igre 'Ajme,koliko nas je? je nutella.Odnosno,bilo šta što volite i koristite a da je u tom fazonu.Znači,eurokrem,linolada,nutella ili nešto deseto...
Pošto smo imali 'slani mesec',želela sam da nam ovaj mesec bude sladak :) Imali smo i čokoladu,a nutella je nešto slično,ali opet drugačije.
Nadam se da ćemo se lepo igrati,nadam se da vam se sviđa predlog i jedva čekam vaše kreacije.

Objavljene recepte sa vašom slikom,linkom i receptom,šaljite na

                                       vitirena@gmail.com






19 comments:

  1. Da znaš da sam i ja razmišljala o nutelli, ali sam ipak htjela iskoristiti sezonu pumidora. Baš mi je drago da si mi "pročitala misli" tako da ćemo ipak imati krug s nutellom.
    Jedva čekam da se skupe radovi!

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se tema... Pruza dosta mogucnosti. Ko zna da li ce ju neko staviti u slano jelo... :)

    ReplyDelete
  3. Čestitam ti na ulozi domaćice, a tema je baš zanimljiva ! Obožavam nutellu i evo prilike za čašćenje :)

    ReplyDelete
  4. odlična ideja!!jedva čekam!!

    ReplyDelete
  5. Suuuper, mislim da ce nam ovaj zadatak bas slatko pasti... pozdravljam nasu novu domacicu meseca!:)))

    ReplyDelete
  6. Baš zanimljivo..već vidim da ću uživati i ovaj mjesec.

    ReplyDelete
  7. Čestitam ti na izboru domaćice, a nova tema mi se jako svidja, volim slatke teme. :)

    ReplyDelete
  8. Nutela u slanom = protivrirodno. :D Ali mozda ima hrabrih :)))
    Svidja mi se tema i vec imam neke idejice sta bi moglo da se pravi. Bice slatko ovog meseca.

    ReplyDelete
  9. Baš fora, mogla bih nešto skombinirati i priključiti se igri :)

    ReplyDelete
  10. Izgleda da sam ja jedina osoba na svetu koja nije fun nutele... Ali ako mi nesto sevne, probacu.

    ReplyDelete
  11. Odlična tema, naročito za obožavateljice nutice, kakva sam ja! Nadam se da ću stići sudjelovati!

    ReplyDelete
  12. cestitam domacice i bravo za izbor! mogu da zamislim samo kakvih ce biti sve slatkih radova na kraju mjeseca! =)))

    ReplyDelete
  13. sve su teme dobre a naravno i ova. jedva čekam vidjeti rezultae na kraju

    ReplyDelete
  14. odlična tema! i čestitke na domaćinstvu :)

    ReplyDelete
  15. Čestitam na izboru za domaćicu, a tema je baš njami ;)

    ReplyDelete
  16. nutela je i više nego odlična tema, svi je vole a ima mnogo načina kako da se iskoristi

    ReplyDelete
  17. pratit cu krajnji ishod, jer sam nutellu kupila valjda 2 puta u zivotu...

    ReplyDelete
  18. Cestitam domacice :) Nadam se da cu jos uvijek stici napraviti i poslati nesto Nutelasto :)

    ReplyDelete