Friday 22 June 2012

FBI rukavice-Bite my cake

Evo i mene sa mojim FBI rukavicama.Još nekoliko dana istražujemo Tamarin blog Bite my cake.Ovoga puta moram da se zahvalim Tamari ne samo na dobrim receptima nego i na zabavi koju je pružila mojim klincezama na početku letnjeg raspusta.Naime u gostima mi je sestričina.I ona i moja Milica imaju po 9 godina i obe su izrazile želju da  mi pomognu u kuvanju.
Prvo sam im zamesila testo za Monkey bread muffins.One su oblikovale loptice,valjale ih u maslac i cimet i ređale u pleh.A svi smo posle uživali u njima.Odlično pecivo!
Zatim je na red došlo pecivo Koliko-toliko.I tu su provele neko vreme igrajući se modlicama i premazivanjem.Testo je super za rad,izdašno je i može da se obogati raznim začinima.
Ranije,ja sam već napravila kolač Ledene jabuke.Toliko dugo sam želela da ga probam i konačno je došao na red.Super brz i osvežavajuć kolač.Tu sam jedino promenila u odnosu na Tamarin recept  količinu vode.Koristila sam oko 4-5dl vode i kao što vidite fil uopšte nije bio tečan,nego baš kako treba.I ovaj recept nam se puno sviđao.
A sad moj favorit! Čvorići sa lukom! Volim peciva sa lukom,što crnim što belim.I ovo testo je lako za rad i jako ukusno.Baš baš mi se sviđalo.
I ovoga puta sam uživala u rukavicama i hvala Tamari na divnim receptima.Jedva čekam sledeći blog za istraživanje.
(Klik na naslov recepta vas vodi do Tamarinog bloga.)

Monkey Bread Muffins


Ledene jabuke


 Koliko toliko


Čvorići sa lukom

10 comments:

  1. Jako lijep izbor, slatko-slana kombinacija, baš fino. No, kod Tamare i nije teško odabrati nešto dobro, zar ne?

    ReplyDelete
  2. Kolač s jagodama je odličan ali i slano mi se sviđa.
    Jako lijepa prezentacija :)

    ReplyDelete
  3. Odlican izbor sa divnog Tamarinog bloga. Koliko toliko mi je super. Jako slatko izgleda, prekrasno sve prezentovano.

    ReplyDelete
  4. Super izbor Irena!
    I ja sam se zaljubila u čvoriće sa belim lukom....:)

    ReplyDelete
  5. Sve mi se svidja a mogu misliti kako su tek curice uzivale u kuhinji, blago tebi kad imas tako vredne asistentice, verujem da ste se super zabavljale.:))

    ReplyDelete
  6. Super si zabavu priredila curama, a finale odlične zabave je ukusna hrana. Poklopile smo se u dva recepta (čvorići i ledene jabuke), a sviđaju mi se ovi muffini (ne znam kako su mi promakli)

    ReplyDelete
  7. draga hvala ti, izbor je stvarno odličan i najdraže od svega mi je što ste vi tako guštale u pripremi :)

    ReplyDelete
  8. Krasan izbor, djevojčice su se odlično snašle u pripremi jer sve izgleda perfektno lijepo :)

    ReplyDelete
  9. Bravo Irena, sve izgleda predivno. Ne znam šta bih pre gricnula. :)

    ReplyDelete
  10. Divno ! odabrala si odlične stvari za isprobati i sve ti je odlično uspjelo. Super izgleda !

    ReplyDelete