Sunday 8 July 2012

Brownie Cheesecake

Dva u jednom! 


Brownie Cheesecake
Please scroll down for English


Potrebno za brownie:
  • 115gr maslaca
  • 115gr čokolade
  • 200gr šećera
  • 2 jaja
  • 50ml mleka
  • 115gr brašna
za cheesecake:
  • 500gr svežeg sremskog sira
  • 125gr šećera
  • 3 jaja
  • 125ml jogurta
  • vanila
Priprema:
Zagrejati rernu na 180C.Podmazati i posuti brašnom pleh prečnika 23cm.
Istopiti čokoladu i maslac,skloniti sa vatre pa dodati šećer,umućena jaja i mleko.Na kraju dodati prosejano brašno i sve umutiti tek toliko da se sjedini.Sipati masu u pleh i peći oko 25'.Izvaditi iz rerne i ostaviti da se hladi dok pripremate drugi deo.
Smanjiti temperaturu na 160C.
Za cheesecake,umutiti sir,šećer,jaja,jogurt i vanilu.Sipati sve preko kore u plehu i peći oko 45-55' tj. dok se sredina kolača stisne.
Oštrim nožem odvojiti ivice kolača od pleha i ostaviti kolač da se ohladi.Staviti ga u frižider na minimum 4 sata.

Brownie Cheesecake

Ingredients for the brownie:
  • 115gr butter
  • 115gr chocolate
  • 200gr sugar
  • 2 eggs
  • 50ml milk
  • 115gr flour
for the cheesecake:
  • 500gr soft cheese
  • 125gr sugar
  • 3 eggs
  • 125ml yogurt
  • vanilla
Directions:
Preheat the oven to 180C.Grease and dust with flour a 23cm round baking pan.
Melt the chocolate and butter,remove from the heat and add the sugar,beaten eggs and milk.Finally,add the sifted flour and mix just until blended.Pour into the prepared tin and bake for 25'.Remove from the oven while preparing the second part.
Reduce the oven temperature to 160C.
For the cheesecake,beat together the cheese,sugar,eggs,yogurt and vanilla.Pour over the brownie base and bake for 45-55' or until the centre is almost set.
Run a knife around the edge of the cake to loosen from the tin.Leave to cool.Chill in the refrigerator for at least 4 hours.




16 comments:

  1. AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa, kako me mučiš u ovaj kasni sat. Ovo mora biti odlično, već lagano mljackam i zamišljam okus. Super izgleda! I što je još važnije, udružuje meni dva jako draga deserta.

    ReplyDelete
  2. Baš po mom ukusu. Izgleda jako kremasto i fino. Ovaj donji sloj isto izgleda jako sočno i mislim da bi vrlo rado pojela nekoliko komada :) Super receptić. Dobro je da si spojila dvoje u jedno, dobitna kombinacija :)

    ReplyDelete
  3. Jutro je, ali pasao bi mi komad baš ovako s prelivenom čokoladom. :) Udebljat ću se :D

    ReplyDelete
  4. Ovo je prefina kombinacija!njam! :)

    ReplyDelete
  5. Prekrasno izgleda i lako se priprema. Ja bih još dodala malo limuna, iako pretpostavljam da jogurt daje određenu kiselost. Iako je tako užasno vruće da mi nije ni do kakve pripreme kolača, za ovaj bih se svakako mogla odlučiti. I još nešto: najprije sam se pobojala da nije neki s pudingom (za mene su kolači s pudingom samo dno), a onda sam se istinski razveselila kada sam vidjela da je sasvim nešto drugo:))

    ReplyDelete
  6. Odlično izgleda ovaj spoj dvaju finih kolača :)

    ReplyDelete
  7. divno izgleda! ja sam napokon ustanovila da nisam baš luda za kombinacijom sira i čokolade, ali ovo toliko mami na probu :)

    ReplyDelete
  8. Volim i volim ,slikice baš prave.

    ReplyDelete
  9. i brownie i cheesecake...u transu sam!

    ReplyDelete
  10. Odlican! Pravi dva u jedan i vise od toga.

    ReplyDelete
  11. Koliki je promer pleha za navedene kolicine? Hvala! S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam navela u receptu...Jesam,23cm...:)

      Delete
    2. Izvini, ne znam kako mi je promaklo. Pravim prvom prilikom, samo kad malo padnu temperature! Hvala!

      Delete
  12. Wau, kakav fin cheesecake...i sa brownijem...njam :).

    ReplyDelete
  13. Probala sam sad u nedjelju konačno cheesebrownies i potvrdila da ja definitivno nisam mušterija za te vrste kolača. Mislim fino je to, ali meni nije toliko fino da bih išla sama peći.
    Ali izgleda više nego savršeno! :)

    ReplyDelete
  14. Predivan cheesecake, bas onakav kav volim :)

    ReplyDelete