Thursday 19 February 2015

Slatki uštipci sa sirom / Sweet Cheese Fritters

Zdravo! Ja sam Irena i ja sam siroholik (čitaj, zaljubljenik u sireve). Ne znam da li postoji medicinski naziv za ovo stanje, ali ja sam klasičan primer i o meni bi mogle da se napišu studije i knjige. Gde god mogu, kad god mogu svuda volim da stavim sir. Volim ga u svakom stanju, obliku, boji... Ovoga puta sir je u slatkim uštipcima, zbog čega su tako slasni i mekani. 

Slatki uštipci sa sirom
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 2 jaja
  • 150gr brašna
  • 2 kašičice praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 50gr šećera
  • 220gr sitnog sira
  • vanila po želji
i još:
  • ulje za prženje (oko 500ml)
  • šećer u prahu
Priprema:
Umutiti jaja i brašno, pa dodati sve ostale sastojke i umutiti testo (mikserom, žicom, varjačom...). Zagrejete dosta ulja da bude vrelo, pa kašičicom* spuštati uštipke i pržiti da porumene sa svih strana. Ocediti ih kratko na papirnom ubrusu, pa ih uvaljati u šećer u prahu.

*Da vam se testo ne bi lepilo za kašičicu, umočite je u ulje, pa onda zahvatajte testo.

Sweet Cheese Fritters

Ingredients:
  • 2 eggs
  • 150gr flour
  • 2 tsp baking powder
  • a pinch of salt
  • 50gr sugar
  • 220gr cottage cheese
  • vanilla
and:
  • oil for frying (about 500ml)
  • powdered sugar
Directions:
Whisk the eggs and flour, add all the other ingredients and whisk a batter (you can use spatula, whisk, wooden spoon...) Heat the oil until hot, then add the full teaspoon* of batter and fry until golden brown. Drain a little on a paper towel, then roll into a powdered sugar. 
 
*Dip a teaspoon into a hot oil.



3 comments:

  1. Super izgledaju ovako čupavi, mora da su posebno hrskavi.

    ReplyDelete
  2. Sa sirom ih još nisam jela, ali super izgledaju i presjek je divan. Nova daska je mrak, obožavam plavu boju!

    ReplyDelete