Wednesday 25 February 2015

FBI Rukavice - COOLINARIJA

Bliži se kraj ovom krugu FBI Rukavica. Na tapetu je bila Nale i njen blog Coolinarija. Kao i uvek i u ovom krugu sam uživala. Naletov blog je divan, sa pristupačnim, svevremenskim receptima koji vole sve generacije. Znate da ja nisam osoba koja mnogo priča, zato odmah idemo na recepte. Za recept klik na naziv...

Fokača sa belim lukom

Ja i dragi obožavamo fokače. Ali nekako baš dugo nisam pravila nijednu. Naletova fokača je odlična, u receptu ništa nisam menjala i toplo preporučujem...


Kajmak pogača

Čisto savršenstvo! 


Posne pekarske kifle

Pošto je počeo post, toplo vam preporučujem ove buce. Odlične za sve vrste namaza, sendviče, a mogu i ovako prazne.


Kocke s makom

Super brz, jednostavan i ukusan kolačić. Za mene, ljubitelja maka, odlična stvar kad imam krizu za makom. 


Pita sa grizom i višnjama

Davno sam pravila ovakve pite, ali vremenom sam zaboravila na njih. U mom slučaju, jedan deo je i sa jabukama. Obožavam ovakve stvari i obavezno ih probajte.



Nale, blog i recepti su ti divni! Uživala sam i vratiću se vrlo brzo opet kod tebe. Samo nastavi tako <3

5 comments:

  1. Irena, divan izbor Naletovih odličnih recepata.

    ReplyDelete
  2. Bravo, draga moja! Hvala ti na ucescu i isprobavanju. Drago mi je da su ti se receptici dopali. <3 Zaista, sve mi deluje divno i ukusno... Bas sam se obradovala videvsi tvoje isprobavanje:) Jos jednom, hvala ti od srca. Saljem ti puno toplih pozdrava <3

    ReplyDelete
  3. Focaccia je i meni bila na popisu, ali jednostavno nisam stigla. Ali kocke od maka su mi promakle prilikom istrage, znaš da i ja obožavam mak tako da mi je baš krivo.
    Baš si se potrudila i puno toga isprobala, odličan izbor!

    ReplyDelete
  4. Super izbor, sve mi prekrasno izgleda.

    ReplyDelete
  5. Super mi je pogača s kajmakom

    ReplyDelete