Tuesday 22 May 2012

Milin kuvar i ja / Mila's Cookbook And Me

Ovo je post posvećen Milici i njenom divnom blogu Milin kuvar.Naime,Milin kuvar slavi drugi rođendan i tim povodom Milica je smislila super darivanje i igricu uz to.Evo kako ja učestvujem u tome.
Ovo pecivo sam primetila čim ga je Milica objavila,ali nikako da ga napravim.Ovo je bila odlična prilika za to.Ono što sam ja promenila u odnosu na njen recept je brašno.Pravila sam pola mere.Umesto 1/2kg brašna,upotrebila sam 350gr običnog belog brašna i 150gr kukuruznog brašna.Osim toga,testo sam razvlačila na površini posutoj kukuruznim grizom i posle premazivanja peciva jajetom,posula sam ih isto grizom.Mojima se jako sviđalo.Ovo je i omiljeno pecivo moje porodice iz obližnje pekare.Ali više ga nećemo kupovati,sada možemo i sami da ga pravimo.
Plašim se samo da sam možda malo preterala sa tim 'ličnim pečatom'.Ako je tako,Milice,slobodno me diskvalifikuj :)
Milin kuvaru,srećan rođendan i želim ti da ih slaviš još puno puno!

Recept za domaće aromatično pecivo





11 comments:

  1. Neeeee, nikako nisi preterala :) To je ono što sam i htela da postignem - improvizacija sa trunčicom inspiracije sa mog bloga :) Sad čitam recept i razmišljam kako bih baš mogla da ga isprobam, baš mi se svidja :)
    Odlično si odradila :)
    Tebi poklončić (onaj, crna ja, od pre nekoliko meseci :D ) sledi bez obzira koga random.org bude izabrao za pobednika igrice :)
    Hvala ti na učestvovanju - baš si me obradovala :)

    ReplyDelete
  2. Peciva izgledaju odlično i sviđa mi se dodatak kukuruznog brašna. Super su mi ovi tanjuri koje imaš, sviđa mi se i oblik i boja.

    ReplyDelete
  3. Predivna peciva, zanimljiv oblik i jako lijepo prezentovano. Super boje i slike

    ReplyDelete
  4. Peciva su prekrasna :) Sretno ti u igri :)

    ReplyDelete
  5. Ja tek sad vidim Milicino darivanje i bas mi je zao sto necu stici ucestvovati. Mozda nabrzaka nesto i napravim...
    Divna su peciva. :)

    ReplyDelete
  6. odličan izbor, jako primamljivo ovo djeluje!

    ReplyDelete
  7. Ma ovo je super! Sada imamo dve vrste peciva umesto jedne. ;) Meni se uvek dopadne kada se deo senicnog brasna zameni kukuruznim.

    ReplyDelete
  8. Ta peciva isto imam zelju da napravim jos od kada ih je Milica objavila, pa nikako da stignu na red. Mislim da je improvizacija odlicno uspela, blago tvojim ukucanima, uzivaju u svemu sto im fino spremas... a i nas ces ovde razmaziti nacisto, hihih...:)))

    ReplyDelete
  9. Predivne slike i zanimljiv oblik peciva:) Verujem da su preukusna:)

    ReplyDelete
  10. Irena čestitam:)
    Divno si improvizovala i ufotkala.
    Naravno da ide u bukmark:)

    ReplyDelete